Onzekere tijden

Voor mij als fan van Narain Karthikeyan breken onzekere tijden aan. Blijft ‘The Fastest Indian’ actief in de Formule 1, of wordt hij door HRT aan de kant gezet? Ik start in ieder geval een petitie die ervoor pleit Narain te behouden voor de F1.

Wat begon als een grapje is zo langzaamaan toch erg serieus geworden. Ik ben fan van Narain Karthikeyan. De man die ik een paar maanden geleden nog belachelijk maakte is nu mijn idool, mijn held, maar bovenal mijn favoriete Formule 1 coureur.

Het voelde een beetje als uit de kast komen. Narain fijn zijn is niet vanzelfsprekend en het duurde dan ook even voordat ik over mijn schaamte heen was. Nog even dacht ik eraan om Arie Boomsma in te schakelen met Uit de Kast, maar dat liet ik maar gaan.

Narain Karthikeyan

Ik was dapper genoeg om zelf te vertellen dat ik fan was van Narain. Ja ik heb eigenlijk altijd wel aparte keuzes gemaakt. Waar bijna al mijn vriendjes fan waren van Ajax, PSV of Feyenoord was ik weer anders. Ik werd supporter van FC Den Bosch. Ook dat leverde vaak rare gezichten op, maar des te harder lachte ik terug. Mijn vriendjes op school hadden pas twee keer een wedstrijd gezien van hun favoriete club. Ik wel een stuk op zeventig op dat moment.

Ook nu ben ik weer anders. Ik ben Narain fan en daar zijn er maar weinig van in Nederland. Daar ben ik best een beetje trots op!

Er breken nu zware tijden aan voor mij. De toekomst van Narain in de F1 is onzeker. Narain is nou niet de meest getalenteerde coureur(de FIA vindt dat hij te snel rijdt en daardoor mag hij niet voluit gaan) dus moet Narain een bak met geld meenemen om in de F1 te mogen racen. Dat geld vinden ze bij Het Rijdt Traag, in de volksmond HRT, niet genoeg.

Narain krijgt dus concurrentie omdat de FIA hem te goed vindt. Narain mag zijn talent niet laten zien aan alles en iedereen die de Formule 1 een warm hart toedraagt. Ik als Narain fan hoop dat hij ook volgend jaar in de F1 rijdt. Bij HRT of welk team dan ook, dat maakt mij niet uit. Als Narain in de F1 blijft ben ik al blij!

Op http://www.gppits.net schreef mijn collega Franky Rein een stukje over de toekomst van Narain. Hij dacht ook nog even aan mij als Narain fan. Dankje Franky! De link naar het artikel:http://www.gppits.net/nieuws/concurrentie_voor_karthikeyan_op_komst/

Narain in de HRT

2 gedachten over “Onzekere tijden

Plaats een reactie